Przed złożeniem reklamacji prosimy zapoznać się z poniższym przykładowym i otwartym katalogiem, który nie stanowi podstaw do anulowania opłaty dodatkowej.

Wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej nie będzie anulowane bez względu na sytuacje losowe lub okoliczności, a wniesiona reklamacja nie zostanie uznana, gdy:

    • opłata została wniesiona później niż 5 minut od zaparkowania pojazdu;
    • przekroczono opłacony czas postoju
    • w aplikacji mobilnej lub w parkomacie wprowadzono błędny numer rejestracyjny pojazdu,
    • nastąpiło częściowe zajęcie miejsca postojowego w SPP,
    • osoba korzystająca z miejsca postojowego nie posiadała wiedzy czy też zapomniała o obowiązku zapłaty za parkowanie,
    • osoba niepełnosprawna, która zaparkowała na wyznaczonym zastrzeżonym miejscu postojowym (koperta) nie umieściła karty parkingowej za przednią szybą pojazdu w sposób eksponujący widoczne zabezpieczenia karty oraz umożliwiający odczytanie jej numeru i daty ważności,
    • osoba niepełnosprawna zaparkowała pojazd poza miejscem wyznaczonym (koperta) nie uiszczając opłaty za parkowanie,
    • w przypadku braku możliwości zakupu biletu w danym w parkomacie Kierowca nie podjął próby wykupienia biletu w innym urządzeniu lub przy zastosowaniu innej metody płatności

Złożenie reklamacji nie wstrzymuje biegu terminu opłaty dodatkowej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wniesiona opłata dodatkowa zostanie zwrócona.

Kierujący lub właściciel pojazdu ma obowiązek uiścić opłatę dodatkową w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej.

Wysokość opłaty uzależniona jest od terminu jej wniesienia. Informacja o wysokości opłat dodatkowych znajduje się w zakładce Brak opłaty za postój.

Reklamacje można również składać elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.