Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Kontrola elementów miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, będącej w zarządzie MZDiM Bytom.
  • Prowadzenie ewidencji rzeczowej i ilościowej majątku związanego z siecią kanalizacji deszczowej oraz zbiornikami i urządzeniami wodnymi będącymi w zarządzie MZDiM.
  • Przygotowywanie dokumentacji przetargowej związanych z infrastrukturą kanalizacji deszczowej.
  • Kontrola prawidłowości wykonania robót, sporządzania harmonogramów oraz dokonywania odbiorów robót zleconych Wykonawcom
  • Sprawowanie nadzoru nad systemem odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w tym przeprowadzanie wizji w terenie.
  • Określanie zakresu rzeczowego remontów urządzeń systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych.
  • Kontrola realizowanych zadań pod względem zgodności z zawartymi umowami, normami, przepisami prawa oraz wiedzą techniczną.
  • Kontrola prac związanych z odprowadzaniem wód deszczowych i roztopowych przy inwestycjach prowadzonych przez MZDiM lub inwestorów zastępczych.
  • Uczestniczenie w komisjach odbiorowych.
  • Pełnienie funkcji nadzoru nad przepompowniami wód deszczowych.
  • Pełnienie funkcji nadzoru nad pracami prowadzonymi w rowach melioracyjnych i wylotach.
  • Kontrola rozliczeń rzeczowo-finansowych robót.
  • Nadzór nad zużyciem, umowami oraz rozliczeniami za zużycie prądu przez przepompownie.
  • Nadzór nad separatorami substancji ropopochodnych.
  • Nadzór nad opłatami wodnymi, terminami pozwoleń wodnoprawnych oraz postępowaniami związanych z uzyskiwaniem nowych pozwoleń wodnoprawnych.
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia prac robót budowlanych i instalacyjnych.
  • Przygotowanie odpowiedzi na pisma i interpelacje z zakresu prowadzonych spraw.
  • Uczestnictwo w pracy komisji przetargowych.
  • Uczestnictwo w odbiorach końcowych i pogwarancyjnych oraz kompletowanie dokumentacji powykonawczych.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy.
  • Praca w terenie.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Minimum pięcioletni staż pracy.
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego, przepisów szczegółowych dotyczących spraw związanych z Prawem Budowlanym.
  • Biegła znajomość Prawa Wodnego.
  • Znajomość redagowania pism urzędowych.
  • Prawo jazdy kat. B (korzystanie z samochodu służbowego bez kierowcy).
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Dobra znajomość topografii miasta Bytomia.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość programu Norma Pro, Norma Expert.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, dyspozycyjność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  1. Curriculum vitae.
  2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
  5. Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 31 stycznia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Kanalizacji Deszczowej”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 19.92 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 13.00 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru docx 13.50 KB Katarzyna Książek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki piątek, 12-01-2024 godz. 14:43 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki wtorek, 13-02-2024 godz. 08:33 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki środa, 21-02-2024 godz. 14:38 Katarzyna Książek Porównaj