Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych wraz z rozliczaniem w księgach rachunkowych poniesionych nakładów inwestycyjnych w tym zakresie.
  • Prowadzenie ewidencji wartościowej (syntetycznej) pozostałych składników mienia jednostki.
  • Przeprowadzanie drogą potwierdzenia sald i weryfikacji danych z ksiąg z odpowiednimi dokumentami rocznej inwentaryzacji aktywów i pasywów nie objętych spisem z natury.
  • Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych ewidencji w tym sprawozdań GUS.
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji sum depozytowych i ZFŚS.
  • Czasowe zastępstwo prowadzącego rejestry VAT na wyodrębnionej platformie informatycznej UM Bytom w tym sporządzanie deklaracji VAT.
  • Czasowe zastępstwo prowadzącego rozliczenia z PFRON w tym sporządzanie deklaracji.
  • Dekretowanie i bieżące księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie prawidłowości dekretowania i księgowania innych dokumentów księgowych.
  • Współpraca z jednostkami budżetowymi gminy w zakresie powierzonych obowiązków.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej będącej w posiadaniu działu w zakresie powierzonych obowiązków.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Minimum 4-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
  • Umiejętność pracy w systemach informatycznych: księgowym, PortalFB, portal sprawozdawczy GUS, portal e-PFRON2.
  • Znajomość programów komputerowych stosowanych przy pracy biurowej (w szczególności programów: MS Office Word i Excel) oraz obsługa urządzeń peryferyjnych.
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych wydawanych na ich podstawie, ustawy o VAT, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa w zakresie wykonywanej pracy.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 29 lutego 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowy w Dziale Finansowo - Księgowym”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 20.14 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 12.57 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru docx 13.08 KB Katarzyna Książek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki środa, 07-02-2024 godz. 10:41 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. środa, 07-02-2024 godz. 10:41 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki wtorek, 02-04-2024 godz. 08:48 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki wtorek, 16-04-2024 godz. 08:32 Katarzyna Książek Porównaj