• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem magazynu oraz programu magazynowego.
  • Przyjmowanie, składowanie, przechowywanie i wydawanie towarów.
  • Dbałość o prawidłowe rozmieszczenie materiałów poprzez odpowiednie
    ich przechowywanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem i kradzieżą.
  • Przestrzeganie terminów przechowywania (przydatności) towarów znajdujących się na magazynie.
  • Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji.
  • Znajomość zasad BHP i norm związanych z jakością towaru i jego przechowywaniem.
  • Utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach magazynowych.
  • Umiejętność organizowania pracy własnej.
  • Przekazywanie dowodów obrotu materiałowego do Głównej Księgowej.
  • Właściwe zabezpieczanie towarów w magazynie.
  • Przygotowanie stanów magazynowych i dokumentacji do inwentaryzacji.
  • Uczestnictwo w organizowanych szkoleniach.
  • Prowadzenie kartotek ubraniowych i środków ochrony indywidualnej.
  • Bieżące wydawanie materiałów z magazynu dla grup roboczych.
  • Prowadzenie spraw administracyjno – biurowych w tym:
    • przygotowanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie umów,
    • wykonywanie czynności związanych z realizacją potrzeb zakupowych oraz opracowanie niezbędnych dokumentów,
    • prowadzenie rejestrów zrealizowanych zadań,
    • sporządzanie sprawozdań.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • Praca w terenie oraz na obszarze Działu Zaplecza Technicznego.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie.
  • Minimum 5-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość aktów prawnych:
    • Ustawy o samorządzie gminnym.
    • Ustawy o samorządzie powiatowym.
    • Ustawy o pracownikach samorządowych.
    • Ustawy prawo zamówień publicznych – wybrane zagadnienia zgodne z ogłoszeniem o naborze.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  1. Curriculum vitae.
  2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 24 stycznia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Zaplecza Technicznego”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
I 2024 Inspektor w Dziale Zaplecza technicznego.odt (19.88 KB) Dodający: Katarzyna Książek
odt 19.88 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor.doc (35.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru
Inspektor w Dziale Zaplecza Technicznego - II etap.docx (12.97 KB) Dodający: Katarzyna Książek
docx 12.97 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru
Marcin Rigol oraz Jan Karbowski inf. o wyniku naboru.docx (13.13 KB) Dodający: Katarzyna Książek
docx 13.13 KB Katarzyna Książek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 26-02-2024 13:32 Zmieniający: Katarzyna Książek
26-02-2024 13:32 Katarzyna Książek
Zmieniono artykuł
Data: 26-02-2024 13:31 Zmieniający: Katarzyna Książek
26-02-2024 13:31 Katarzyna Książek
Zmieniono artykuł
Data: 26-01-2024 13:41 Zmieniający: Katarzyna Książek
26-01-2024 13:41 Katarzyna Książek
Utworzono artykuł
Data: 12-01-2024 14:51 Zmieniający: Katarzyna Książek
12-01-2024 14:51 Katarzyna Książek