• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Nadzór i kontrola jakości wykonanych prac związanych z:
  • oczyszczaniem,
  • letnim i zimowym utrzymaniem dróg, chodników, alejek, placów i innych terenów gminnych,
  • likwidacją dzikich wysypisk śmieci.
  • Analiza potrzeb i planowanie zadań budżetowych dotyczących oczyszczania dróg, chodników, alejek, placów w tym zimowego i letniego utrzymania.
  • Przygotowanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla organizowanych przez jednostkę przetargów.
  • Uczestniczenie w procedurach komisji przetargowych.
  • Opracowywanie, zlecanie do wykonania, nadzór, kontrola prac i robót dodatkowych – poza ustawą o zamówieniach publicznych.
  • Pełnienie nadzoru w zakresie realizowanych zadań związanych z oczyszczaniem i utrzymaniem dróg, chodników, alejek, placów i innych terenów gminnych tj. nadzór i kontrola nad realizowanymi umowami, a w szczególności:
    • przekazywanie terenu wykonywania robót i usług;
    • kontrola zgodności realizacji robót, prac i usług z zawartą umową;
    • zlecanie i odbiór wykonanych robót, prac i usług.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca zmianowa i w porze nocnej.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Minimum 2-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  • Znajomość aktów prawnych:
  • Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Ustawa o samorządzie gminnym.
  • Ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Ustawy o pracownikach samorządowych.
  • Czynne prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
  • Znajomość topografii Bytomia.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 30 sierpnia 2024r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Oczyszczania”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
2024 Podinspektor w Dziale Oczyszczania (001).odt (20.43 KB) Dodający: Katarzyna Książek
odt 20.43 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor.doc (35.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru
Podinspektor w dziale oczyszczania - II etap.docx (12.63 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 12.63 KB Weronika Bieniek
Informacja o rozstrzygnięciu naboru
informacja o wyniku naboru.docx (14.97 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 14.97 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 25-10-2024 13:01 Zmieniający: Weronika Bieniek
25-10-2024 13:01 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 25-10-2024 13:00 Zmieniający: Weronika Bieniek
25-10-2024 13:00 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 23-10-2024 10:41 Zmieniający: Weronika Bieniek
23-10-2024 10:41 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 20-08-2024 09:17 Zmieniający: Katarzyna Książek
20-08-2024 09:17 Katarzyna Książek
Utworzono artykuł
Data: 20-08-2024 09:09 Zmieniający: Katarzyna Książek
20-08-2024 09:09 Katarzyna Książek