• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Wymiar etatu: pełny

 Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie spraw związanych z wszczęciem i nadzorowaniem ze strony wierzyciela postępowania w egzekucji administracyjnej.
  • Rozpatrywanie wniosków o wydanie abonamentu.
  • Rozpatrywanie reklamacji wystawionych zawiadomień o uiszczeniu opłaty dodatkowej.
  • Przygotowywanie zleceń i umów z zakresu wykonywanych zadań jednostki, realizowanych w trybie nie podlegającym przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.

 Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

 Niezbędne wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie oraz co najmniej 5 letni staż pracy.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia egzekucji administracyjnej.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word
    i Excel.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania administracyjnego.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Nieposzlakowana opinia.

 Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Mile widziany staż pracy w jednostkach samorządowych.
  • Znajomość redagowania pism urzędowych.

 Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające pięcioletni staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe tj. minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia egzekucji administracyjnej.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 25 lutego 2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Strefy Płatnego Parkowania”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
2025 02 Podinspektor w Dziale SPP.docx (21.55 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 21.55 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek
II etap
II etap Podinspektor w Dziale Strefy Płatnego Parkowania.docx (13.33 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 13.33 KB Weronika Bieniek
Wyniki naboru
informacja o wyniku naboru.docx (15.41 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 15.41 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 09-04-2025 14:01 Zmieniający: Weronika Bieniek
09-04-2025 14:01 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 01-04-2025 10:29 Zmieniający: Weronika Bieniek
01-04-2025 10:29 Weronika Bieniek
Utworzono artykuł
Data: 11-02-2025 12:22 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-02-2025 12:22 Weronika Bieniek