• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Wymiar etatu: pełny

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Regularne sprawdzanie stanu technicznego oświetlenia ulicznego oraz zgłaszanie usterek poprzez platformę do operatora sieci.
  • Kontrolowanie statusu zgłoszonych usterek, weryfikacja oraz analiza historii działań podjętych w sprawach usterek.
  • Analizowanie otrzymanych projektów inwestycyjnych zgodnie z przepisami.
  • Weryfikacja złożonych dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przygotowywanie pisemnych opinii w terminach określonych przepisami.
  • Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz czynny udział w pracach komisji.

 Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w terenie.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

 Niezbędne wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Minimum dwuletni staż pracy.
  • Uprawnienia SEP G1 D oraz SEP G1 E.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word
    i Excel.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • „Czynne” prawo jazdy kategorii „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Uczciwość.

 Wymagania dodatkowe:

  • Kreatywność oraz umiejętności analityczne.
  • Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  • Odporność na stres.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.

 Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające dwuletni staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 20 marca 2025r. do godz. 10:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:Starszy referent ds. oświetlenia”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
20250305_starszy referent ds. oświetlenia.odt (19.37 KB) Dodający: Weronika Bieniek
odt 19.37 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek
II etap
II etap starszy referent ds. oświetlenia.docx (13.38 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 13.38 KB Weronika Bieniek
Wyniki naboru
rozstrzygnięcie naboru starszy referent ds. oświetlenia.docx (15.28 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 15.28 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 03-04-2025 07:26 Zmieniający: Weronika Bieniek
03-04-2025 07:26 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 02-04-2025 14:55 Zmieniający: Krystian Gnacik
02-04-2025 14:55 Krystian Gnacik
Zmieniono artykuł
Data: 31-03-2025 14:22 Zmieniający: Weronika Bieniek
31-03-2025 14:22 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 26-03-2025 10:34 Zmieniający: Weronika Bieniek
26-03-2025 10:34 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 05-03-2025 14:35 Zmieniający: Weronika Bieniek
05-03-2025 14:35 Weronika Bieniek
Utworzono artykuł
Data: 05-03-2025 14:35 Zmieniający: Weronika Bieniek
05-03-2025 14:35 Weronika Bieniek