1. MZDiM może odmówić wydania lub ograniczyć wydawaną ilość Identyfikatorów lub Zaświadczeń w następujących przypadkach:
    1. stwierdzenia braku podstawy do wydania Identyfikatora lub Zaświadczenia;
    2. jeżeli wniosek jest nieprawidłowy lub niekompletny;
    3. jeżeli w lokalizacji określonej we wniosku występują okoliczności uniemożliwiające dojazd i postój pojazdów.
  2. Odmowę wydania lub ograniczenie wydawanej ilości Identyfikatorów lub Zaświadczeń sporządza się na piśmie.
  3. Wnioskodawca może odwołać się od odmowy wydania lub ograniczenia ilości wnioskowanych Identyfikatorów lub Zaświadczeń do Dyrektora MZDiM, w terminie 14 dni od dnia doręczenia pisma, o którym mowa w ust. 2.
  4. W przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień Regulaminu, MZDiM uprawniony jest do wycofania wydanych Identyfikatorów lub Zaświadczeń.
  5. Organy kontrolujące – Policja, Straż Miejska – mają prawo wnioskować do MZDiM o wycofanie wydanych Identyfikatorów lub Zaświadczeń w przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień Regulaminu.