Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  1. Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem funkcji administratora dróg, w tym:
    • rozpatrywanie wniosków i przygotowanie zezwoleń (decyzji) na zajęcie pasa drogowego: dla prowadzenia robót w pasie drogowym z naruszeniem nawierzchni i bez naruszania nawierzchni, umieszczanie urządzeń, reklamy, zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności (handel okazjonalny, kioski handlowe, letnie kawiarenki) oraz w celu ustawienia kontenerów, rusztowań itp.,
    • dokonywanie przekazania i odbioru zajętego pasa drogowego na cele określone w pkt a),
    • kontrolowanie zajęć pasa drogowego pod względem ich legalności oraz prowadzenie postępowań administracyjnych z tym związanych,
    • naliczanie kar pieniężnych w przypadku zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia określonego w pkt a),
    • wydawanie pozwoleń (zawieranie umów) na zajęcie działek Gminy Bytom, na których zlokalizowane są drogi wewnętrzne,
    • przygotowanie umów na dzierżawę nieruchomości gruntowych poza pasem drogowym (kioski, reklamy, kawiarenki, stoiska handlowe itp.).
  2. Przygotowywanie projektów planu finansowego w zakresie wykonywanych zadań oraz właściwe gospodarowanie tymi środkami.

Warunki pracy:

  1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  2. Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  3. Praca w terenie.
  4. W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Minimum 3 lata stażu pracy.
  3. Minimum dwuletni staż pracy w administracji samorządowej.
  4. Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  5. Znajomość aktów prawnych:
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustawy o samorządzie powiatowym,
    • ustawy o finansach publicznych,
    • ustawy o pracownikach samorządowych,
    • ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawy o drogach publicznych,
    • ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
  6. „Czynne” prawo jazdy kategorii „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  9. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, inicjatywa własna.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność zapobiegania konfliktom.
  • Odporność na stres.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae oraz list motywacyjny.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum trzyletni staż pracy oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 14 lipca 2023r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Administracyjno - Organizacyjnym i Decyzji”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 21.83 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 12.92 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru docx 13.64 KB Katarzyna Książek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki piątek, 23-06-2023 godz. 10:35 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. piątek, 23-06-2023 godz. 10:36 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki czwartek, 20-07-2023 godz. 10:05 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki poniedziałek, 24-07-2023 godz. 09:27 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Usunięte załączniki poniedziałek, 24-07-2023 godz. 09:27 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki piątek, 28-07-2023 godz. 14:06 Katarzyna Książek Porównaj