Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu.
  • Prowadzenie całości spraw związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej na terenie Gminy.
  • Prowadzenie spraw związanych ze skargami, interwencjami oraz interpelacjami dotyczącymi spraw związanych z działalnością działu.
  • Przygotowywanie projektów planu finansowego w zakresie działalności działu oraz właściwe gospodarowanie środkami finansowymi oraz prowadzenie rozliczeń i kontroli dokonywanych wydatków budżetowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem działu.
  • Sporządzanie i prowadzenie wszelkiej dokumentacji kontrolnej związanej z wykonywaniem zadań działu.
  • Opracowywanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, opiniowanie założeń techniczno - ekonomicznych dla zadań będących w kompetencji działu.
  • Współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi miasta
    w zakresie prowadzonych kontroli.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy.
  • Praca w terenie.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne na poziomie inżynierskim lub magisterskim.
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Co najmniej pięcioletni staż pracy.
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierowniczych.
  • Doświadczenie w realizowaniu działalności związanej z funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz postępowania administracyjnego, przepisów szczegółowych z zakresu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi oraz związanych z ochroną środowiska.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • Ukończone kursy i szkolenia w obszarze związanym ze stanowiskiem będącym przedmiotem naboru.
  • Doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność.
  • Uczciwość, inicjatywa własna, kreatywność.
  • Odporność na stres.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  • Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia – potwierdzające co najmniej pięcioletni staż pracy oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierowniczych.
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 16 sierpnia 2023r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownik Działu Kanalizacji Deszczowej”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie o naborze odt 20.20 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru docx 12.88 KB Katarzyna Książek
Informacja o nierozstrzygnięciu docx 12.48 KB Katarzyna Książek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. Dodane załączniki środa, 02-08-2023 godz. 08:26 Katarzyna Książek
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki poniedziałek, 21-08-2023 godz. 14:51 Katarzyna Książek Porównaj
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki wtorek, 05-09-2023 godz. 11:10 Katarzyna Książek Porównaj