Ilość etatów: 2
Wymiar etatu: pełny
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem drogami i gospodarowaniem gruntami w zakresie ich udostępniania w celu prowadzenia robót, umieszczania urządzeń technicznych, reklam oraz na prawach wyłączności (handel okazjonalny, kioski handlowe, letnie kawiarenki) w tym w szczególności:
i. rozpatrywanie wniosków i przygotowanie zezwoleń (decyzji administracyjnych) na zajęcie pasa drogowego,
ii. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie umów dzierżawy, użyczenia na nieruchomościach drogowych i poza ich obszarami.
iii. Prowadzenie lub udział w postępowaniach (w tym administracyjnych) związanych z zajmowaniem terenu bez zezwolenia władającego nieruchomością.
2. Dokonywanie przekazania i odbioru pasa drogowego oraz gruntów będących przedmiotem wydanych decyzji administracyjnych lub umów dzierżawy.
3. Kontrolowanie zajęcia pasa drogowego oraz korzystania z gruntów pod względem ich legalności.
4. Prowadzenie bieżącej korespondencji i spraw zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
Warunki pracy:
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
2. Praca w terenie, w tym przy wykorzystaniu pojazdów służbowych.
3. Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
4. W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
1. Minimum wykształcenie średnie.
2. Minimum trzyletni staż pracy w administracji publicznej lub czteroletni w pozostałych branżach.
3. Sprawność w posługiwaniu się mapami i narzędziami lokalizacji terenowej (Google Maps, OpenStreetMap, Apple Maps, etc.)
4. Znajomość obsługi komputera, w szczególności programów: MS Office Word, Excel.
5. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo podatkowe.
6. „Czynne” prawo jazdy kat. „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
7. Obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
1. Podstawowa wiedza z zakresu konstrukcji umów i decyzji administracyjnych oraz sprawność w posługiwaniu się przepisami prawa.
2. Podstawowa wiedza lub umiejętności techniczno-budowlane.
3. Podstawowa wiedza z zakresu organizacji ruchu drogowego, w tym oznakowywania miejsc prowadzenia robót drogowych.
4. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o drogach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego.
5. Sprawność w posługiwaniu się językiem urzędowym i formalnym.
6. Umiejętności analityczne.
7. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
8. Dobra organizacja pracy.
9. Samodzielność i własna inicjatywa.
10. Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
11. Nieposzlakowana opinia.
12. Uczciwość.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1. Curriculum vitae.
2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 15.12.2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym i Decyzji”
a) osobiście w sekretariacie jednostki
b) lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ,41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
