• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

PROBLEMY ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM MIASTA MOŻNA ZGŁASZAĆ CAŁODOBOWO POD NUMEREM TELEFONU: (47) 851 02 15, LUB MAILOWO NA ADRES PCZK@UM.BYTOM.PL

Ilość etatów: 2
Wymiar etatu: pełny

 Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:


1.    Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem drogami i gospodarowaniem gruntami w zakresie ich udostępniania w celu prowadzenia robót, umieszczania urządzeń technicznych, reklam oraz na prawach wyłączności (handel okazjonalny, kioski handlowe, letnie kawiarenki) w tym w szczególności:
i.    rozpatrywanie wniosków i przygotowanie zezwoleń (decyzji administracyjnych) na zajęcie pasa drogowego, 
ii.    rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie umów dzierżawy, użyczenia na nieruchomościach drogowych i poza ich obszarami.
iii.    Prowadzenie lub udział w postępowaniach (w tym administracyjnych) związanych z zajmowaniem terenu bez zezwolenia władającego nieruchomością.
2.    Dokonywanie przekazania i odbioru pasa drogowego oraz gruntów będących przedmiotem wydanych decyzji administracyjnych lub umów dzierżawy.
3.    Kontrolowanie zajęcia pasa drogowego oraz korzystania z gruntów pod względem ich legalności.
4.    Prowadzenie bieżącej korespondencji i spraw zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.


Warunki pracy:

1.    Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
2.    Praca w terenie, w tym przy wykorzystaniu pojazdów służbowych.
3.    Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
4.    W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

1.    Minimum wykształcenie średnie.
2.    Minimum trzyletni staż pracy w administracji publicznej lub czteroletni w pozostałych branżach.
3.    Sprawność w posługiwaniu się mapami i narzędziami lokalizacji terenowej (Google Maps, OpenStreetMap, Apple Maps, etc.)   
4.    Znajomość obsługi komputera, w szczególności programów: MS Office Word, Excel.
5.    Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo podatkowe.
6.    „Czynne” prawo jazdy kat. „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
7.    Obywatelstwo polskie. 

Wymagania dodatkowe:

1.    Podstawowa wiedza z zakresu konstrukcji umów i decyzji administracyjnych oraz sprawność w posługiwaniu się przepisami prawa.
2.    Podstawowa wiedza lub umiejętności techniczno-budowlane.
3.    Podstawowa wiedza z zakresu organizacji ruchu drogowego, w tym oznakowywania miejsc prowadzenia robót drogowych.
4.    Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o drogach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego.
5.    Sprawność w posługiwaniu się językiem urzędowym i formalnym.
6.    Umiejętności analityczne.  
7.    Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
8.    Dobra organizacja pracy.
9.    Samodzielność i własna inicjatywa.
10.    Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji. 
11.    Nieposzlakowana opinia.
12.    Uczciwość.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

1.    Curriculum vitae.
2.    Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.    Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy. 
5.    Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
6.    Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 15.12.2025r. do godz. 14:00  w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym i Decyzji”
a)    osobiście w sekretariacie jednostki
b)    lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ,41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
Nabór na Podinspektora w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym i Decyzji.docx (23.45 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 23.45 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
3
Data: 03-12-2025 10:23 Zmieniający: Weronika Bieniek
03-12-2025 10:23 Weronika Bieniek
2
Data: 03-12-2025 08:07 Zmieniający: Weronika Bieniek
03-12-2025 08:07 Weronika Bieniek