• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Ilość etatów: 2
Wymiar etatu: pełny

 

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  1. Udział w planowaniu zakresów rzeczowych i finansowych inwestycji oraz prowadzenie dialogu ze społecznością lokalną w zakresie realizowanych zadań.
  2. Administracyjne koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie rewitalizacji i zagospodarowania terenów gminnych oraz inwestycji drogowych w tym dróg rowerowych.
  3. Prowadzenie sprawozdawczości rzeczowo-finansowej z realizowanych zadań inwestycyjnych.
  4. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność ze środków zewnętrznych wraz z ich rozliczeniem.
  5. Współpraca z uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz instytucjami współfinansującymi.
  6. Udział w naradach koordynacyjnych prowadzonych zadań inwestycyjnych.
  7. Uczestniczenie w komisjach odbiorowych.
  8. Współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi tut. Zarządu oraz Wydziałami Urzędu Miejskiego.
  9. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma i interpelacje z zakresu prowadzonych spraw.
  10. Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia postepowań o udzielanie zamówień publicznych oraz czynny udział w pracach komisji.

Warunki pracy:

  1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  2. Praca w terenie.
  3. Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  4. W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

 

Niezbędne wymagania:

  1. Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe).
  2. Doświadczenie zawodowe w branży technicznej.
  3. Minimum pięcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, minimum trzyletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego.
  4. Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word, Excel.
  5. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  6. Znajomość aktów prawnych: 
    •    kodeks postępowania administracyjnego,
    •    ustawa o samorządzie gminnym,
    •    ustawa o drogach publicznych,
    •    ustawa prawo budowlane.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  9. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  10. Dobra organizacja pracy.
  11. Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.

Wymagania dodatkowe:

  1. Kreatywność oraz umiejętności analityczne.
  2. Zaangażowanie w pracę, nastawienie na realizację wyznaczonych celów.
  3. Odporność na stres.
  4. Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  5. Prawo jazdy kat. B (praktyka w prowadzeniu pojazdu).

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  1. Curriculum vitae.
  2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  6. Oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 25 sierpnia 2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Inwestycji”

  •  osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ,41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

 

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
08 2025 Nabór na Inspektora w Działe Inwestycji.docx (21.67 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 21.67 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
wersja 4
Data: 11-08-2025 10:01 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-08-2025 10:01 Weronika Bieniek
wersja 3
Data: 11-08-2025 10:01 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-08-2025 10:01 Weronika Bieniek
wersja 2
Data: 11-08-2025 09:49 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-08-2025 09:49 Weronika Bieniek