• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Wymiar etatu: pełny

 

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  1. Regularne sprawdzanie stanu technicznego oświetlenia ulicznego oraz zgłaszanie usterek poprzez platformę do operatora sieci.
  2. Kontrolowanie statusu zgłoszonych usterek, weryfikacja oraz analiza historii działań podjętych w sprawach usterek.
  3. Analizowanie otrzymanych projektów inwestycyjnych zgodnie z przepisami.
  4. Weryfikacja złożonych dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przygotowywanie pisemnych opinii w terminach określonymi przepisami.
  5. Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz czynny udział w pracach komisji.
  6. Wykonywanie uzgodnień dla firm zewnętrznych.
  7. Opiniowanie uzgodnień w zakresie elektrycznym.
  8. Wykonywanie umów dystrybucyjnych.

Warunki pracy:

  1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  2. Praca w terenie.
  3. Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  4. W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  1. Minimum wykształcenie średnie.
  2. Minimum pięcioletni staż pracy.
  3. Uprawnienia SEP G1 E.
  4. Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word, Excel i do projektowania CAD.
  5. Umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu. 
  6. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego.
  7. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo podatkowe.
  8. „Czynne” prawo jazdy kat. „B” (praktyka w prowadzeniu pojazdu).
  9. Komunikatywność i umiejętność pracy.
  10. Samodzielność i inicjatywa.
  11. Nieposzlakowana opinia.
  12. Uczciwość.
  13. Obywatelstwo polskie. 

Wymagania dodatkowe:

  1. Kreatywność oraz umiejętności analityczne.  
  2. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  3. Dobra organizacja pracy.
  4. Samodzielność własna inicjatywa.
  5. Odporność na stres.
  6. Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  1.  Curriculum vitae.
  2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy. 
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 25.11.2025r. do godz. 14:00  w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Zabezpieczenia Ruchu Drogowego i Oświetlenia”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ,41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
Nabór na Inspektora w Działe Zabezpieczenia Ruchu Drogowego i Oświetlenia.docx (22.23 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 22.23 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
2
Data: 12-11-2025 14:50 Zmieniający: Weronika Bieniek
12-11-2025 14:50 Weronika Bieniek