• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  1. Prowadzenie dokumentacji związanej z osobami skierowanymi na prace społecznie użyteczne, w tym:
    • prowadzenie ewidencji osób przyjętych w ramach prac społecznie użytecznych,
    • sporządzanie list obecności,
    • kontrola ilości odpracowanych godzin,
    • sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących rozliczania osób z ilości przepracowanych godzin.
  2. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną i czasem pracy (sporządzanie list obecności, ewidencjonowanie absencji).
  3. Kontrola i nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i prywatnych.
  4. Przygotowywanie korespondencji na potrzeby Działu Zaplecza Technicznego oraz notatek służbowych.
  5. Prowadzenie spraw administracyjno – biurowych w tym:
    • rozliczanie kart paliwowych,
    • prowadzenie spraw związanych z Bazą Danych Odpadowych (BDO),
    • przygotowanie od strony technicznej i branżowej materiałów do opracowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie umów,
    • wykonywanie czynności związanych z realizacją potrzeb zakupowych oraz opracowanie niezbędnych dokumentów,
    • prowadzenie rejestrów zrealizowanych zadań,
    • sporządzanie sprawozdań.

Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • Praca w terenie oraz na obszarze Działu Zaplecza Technicznego.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

Niezbędne wymagania:

  1. Wykształcenie średnie.
  2. Minimum 3 lata stażu pracy.
  3. Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z Bazą Danych Odpadowych (BDO).
  4. Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word i Excel.
  5. Znajomość aktów prawnych:
    • Ustawy o samorządzie gminnym.
    • Ustawy o samorządzie powiatowym.
    • Ustawy o pracownikach samorządowych.
    • Ustawy kodeks pracy – wybrane zagadnienia zgodne z ogłoszeniem o naborze.
    • Ustawy prawo zamówień publicznych – wybrane zagadnienia zgodne z ogłoszeniem o naborze.
    • Ustawy o odpadach.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
  • Odporność na stres.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej.

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru (wzór dostępny do pobrania w sekcji załączniki).

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 10 lipca 2023r. do godz. 15:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Dziale Zaplecza Technicznego”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35.

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
2023 Podinspektor w Dziale Zaplecza Technicznego.odt (20.92 KB) Dodający: Katarzyna Książek
odt 20.92 KB Katarzyna Książek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor.doc (35.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 35.00 KB Katarzyna Książek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Katarzyna Książek
doc 31.00 KB Katarzyna Książek
Ogłoszenie o II etapie naboru
Podinspektor w Dziale Zaplecza Technicznego - II etap.docx (12.88 KB) Dodający: Katarzyna Książek
docx 12.88 KB Katarzyna Książek
Informacja o wyniku naboru
Patrycja Bańska inf. wyniku naboru.docx (13.39 KB) Dodający: Katarzyna Książek
docx 13.39 KB Katarzyna Książek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 24-07-2023 09:28 Zmieniający: Katarzyna Książek
24-07-2023 09:28 Katarzyna Książek
Zmieniono artykuł
Data: 17-07-2023 10:20 Zmieniający: Katarzyna Książek
17-07-2023 10:20 Katarzyna Książek
Utworzono artykuł
Data: 23-06-2023 10:23 Zmieniający: Katarzyna Książek
23-06-2023 10:23 Katarzyna Książek