• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Logo UESekcja Dostępność  ePuap - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki   BIP

Dyspozytor 24h: (32) 396 97 70    herb miasta Bytom - link otwiera się w nowym oknie przeglądarki

Wymiar etatu: pełny

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki kadrowej w jednostce w tym: rekrutacja, nabór na stanowiska pracy, przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, naliczanie należnego urlopu oraz stażu pracy i jubileuszu
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, terminów badań lekarskich oraz szkoleń bhp itp.
  • Weryfikacja harmonogramów czasu pracy oraz planów urlopowych.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu.
  • Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników.
  • Sporządzanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych dla zleceniobiorców.
  • Organizowanie praktyk studenckich i szkolnych.
  • Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym.
  • Sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów dotyczących wykonywanych obowiązków na potrzeby własne oraz odpowiednich instytucji.
  • Udzielanie pomocy pracownikom przy wypełnianiu dokumentacji związanej z przejściem na emeryturę lub rentę.
  • Opracowywanie projektów regulaminów i zarządzeń określających prawa i obowiązki pracowników, w tym regulaminu pracy, przeprowadzania służby przygotowawczej, oceny pracowników itp.
  • Współpraca ze służbami BHP.
  • Dbałość o aktualną wiedzę z zakresu kadrowo-płacowego, podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

 Warunki pracy:

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godz. w ciągu dnia.
  • Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
  • W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.

 Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat pracy na stanowisku związanym z zakresem kadrowym lub płacowym.
  • Znajomość przepisów:
  • Kodeks pracy,
  • Ustawa o pracownikach samorządowych,
  • Rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  • Znajomość redagowania pism urzędowych.
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności: MS Office Word i Excel.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Mile widziany staż pracy w jednostkach samorządowych.
  • Mile widziana umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego QNT.
  • Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy.

 Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

  • Curriculum vitae.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
  • Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnych do prowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
  • Opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej, zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze.

 

W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.

Kompletne oferty należy składać do dnia 25 lutego 2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. kadr i płac”

  • osobiście w sekretariacie jednostki
  • lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35

Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.

Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Ogłoszenie o naborze
2025 02 specjalista ds. kadr i płac.docx (20.81 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 20.81 KB Weronika Bieniek
Kwestionariusz kandydata
kwestionariusz kandydata.doc (31.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 31.00 KB Weronika Bieniek
Oświadczenie
oswiadczenie - nabor (1).doc (35.00 KB) Dodający: Weronika Bieniek
doc 35.00 KB Weronika Bieniek
II etap
II etap specjalista ds. kadr i płac.docx (13.33 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 13.33 KB Weronika Bieniek
Wyniki naboru
III etap informacja o wyniku naboru.docx (15.34 KB) Dodający: Weronika Bieniek
docx 15.34 KB Weronika Bieniek

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 25-03-2025 14:19 Zmieniający: Weronika Bieniek
25-03-2025 14:19 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 17-03-2025 12:07 Zmieniający: Weronika Bieniek
17-03-2025 12:07 Weronika Bieniek
Zmieniono artykuł
Data: 11-02-2025 13:02 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-02-2025 13:02 Weronika Bieniek
Utworzono artykuł
Data: 11-02-2025 12:31 Zmieniający: Weronika Bieniek
11-02-2025 12:31 Weronika Bieniek