Wymiar etatu: pełny
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
1. Sporządzanie i uczestniczenie w opracowaniu projektów organizacji ruchu drogowego dla potrzeb MZDiM,
2. Opiniowanie samodzielne lub w ramach pracy zespołu projektów organizacji ruchu opracowywanych przez inne jednostki, osoby prawne i fizyczne,
3. Opiniowanie projektów technicznych infrastruktury drogowej pod kątem inżynierii ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
4. Uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
5. Współudział w realizacji zadań z zakresu utrzymania sygnalizacji świetlnej.
6. Wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonych związanych z działalnością MZDiM.
Warunki pracy:
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin w ciągu dnia.
2. Praca w terenie.
3. Praca w budynku bez windy oraz podjazdów.
4. W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny.
Niezbędne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: inżynieria ruchu) i co najmniej 3 lata stażu pracy.
2. Biegła obsługa komputera, w szczególności programów: MS Office Word, Excel i do projektowania CAD.
3. Znajomość́ aktów prawnych:
• kodeks postępowania administracyjnego,
• ustaw regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego,
• ustawy prawo o ruchu drogowym,
• rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
• ustawy o drogach publicznych,
• rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
• rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
• rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie wynikającym z w/w obowiązków.
4. Prawo jazdy kat. B.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe techniczne - specjalność inżynieria ruchu
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność, uczciwość, inicjatywa własna.
- Odporność na stres.
- Chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- Curriculum vitae.
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata (wzór na stronie MZDiM).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru – do wykorzystania wzór oświadczenia zamieszczony na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu nie przekroczył 6%.
Kompletne oferty należy składać do dnia 12.11.2025r. do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach opatrzonych informacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Dziale Inżynierii Ruchu”
a) osobiście w sekretariacie jednostki
b) lub listownie na adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów ,41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
Informacja o terminie kolejnego etapu postępowania będzie zamieszczona na stronach internetowych: Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
 




